W ciągu ostatnich kilku lat wiele firm szkoleniowych bardzo aktywnie działa w Internecie. Klienci często wybierają kursy i szkolenia na podstawie informacji internetowych, niezależnie od tego, czy organizują konferencje online, czy stacjonarne warsztaty w salach lekcyjnych. Z tego powodu konkurenci przeznaczają więcej środków na marketing internetowy, aby prześcignąć konkurencję. W tym artykule pokażemy Ci, jak upewnić się, że twoje wydarzenie dotrze do jak największej liczby odbiorców.

Kto jest w grupie docelowej?

Po podjęciu decyzji, kogo chcesz zaprosić, możesz wybrać najlepsze medium, aby dotrzeć do tej grupy. Facebook jest najpopularniejszą platformą umożliwiającą dotarcie do osób ze wszystkich środowisk i branż. Możesz skupić swój marketing na innych źródłach reklamy, takich jak: Możesz wykupić reklamę zewnętrzną, wyemitować spot radiowy lub wyemitować krótki film w telewizji.

Możesz udostępniać informacje za pośrednictwem własnych kont osobistych. Twitter, Instagram. Jako pracownik jesteś najlepszą osobą do zaprezentowania swojej inicjatywy.

Promocja konferencji w mediach społecznościowych

Media społecznościowe są niezbędnym elementem skutecznego marketingu online. Komunikacja musi odbywać się za pośrednictwem wielu kanałów. Pamiętaj, aby je wybrać i stworzyć spójną strategię marketingową.

Content marketing to termin opisujący tworzenie wartościowych treści w celu dostarczenia klientom przydatnych informacji. Możesz wykorzystać content marketing, aby pomóc sobie. Możesz stać się doradcą na podstawie posiadaną wiedzę. Użyj swojego bloga lub publikuj treści na innych portalach. Możesz także wysyłać newslettery i publikować raporty. Możesz wykorzystać własnego bloga, zamieszczać treści na innych portalach, wysyłać newslettery lub publikować raporty, aby przekonać klientów, że jesteś zainteresowany spełnieniem ich potrzeb. Nie ograniczaj się do strony marki na Facebooku. Portale biznesowe zyskują na popularności. LinkedIn to już nie tylko tablica ogłoszeń, ale miejsce do nawiązywania wartościowych kontaktów biznesowych. Twitter zyskuje na popularności, a YouTube przeżywa rozkwit dzięki marketingowi wideo. Można tam zamieszczać filmy promujące konferencje czy szkolenia.

Zaproszenie na konferencję – szukaj patronów medialnych 

W zamian za reklamę w mediach możemy być zobowiązani do umieszczenia logo danej firmy na naszych promocyjnych materiałach szkoleniowych. Taka współpraca zwiększy jednak oglądalność wydarzenia. Warto również wybierać portale informacyjne, które poruszają tematykę związaną z konferencją. Budżet jest ważnym czynnikiem w planowaniu strategii marketingowej. Należy go jednak traktować jako inwestycję w rozwój swoich usług.

Tags:

Brak odpowiedzi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Sklep z akcesoriami do domowej produkcji alkoholi
Leśny Dwór - Pensjonat w Karpaczu

Archiwa
Polecane

tu można dodac linki tekstowe (lub wymienić widget na html i dodać bannery)